ליווי משפטי למגושרים

בהליך גישור נדרש המגשר להיות נייטרלי כלפי הצדדים ועל כן עליו להמנע מלתת ייעוץ משפטי או ייעוץ אחר לכל אחד מהצדדים. מצד שני לעיתים מגושרת או מגושר חשים שהם חסרים את הידע המשפטי ואת המיומנות שתאפשר להם להביא את מכלול צרכיהם ולנהל משא ומתן, והם נזקקים ליעוץ וליווי של גורם מקצועי, מחוץ להליך הגישור, שייסע להם לשקול היטב את הצרכים והאינטרסים שלהם, ואת מצבם המשפטי  בכדי לסייע להם להגיע להסכם הוגן ונכון עבורם.

ייעוץ וליווי משפטי בהליכי הגישור אינם דומים לייצוג בבית המשפט שכן האינטרסים שיש להעריך הם רחבים יותר משיקולים "משפטיים" צרים: מעבר לשיקולים של זכויות משפטיות, וסיכויי הצלחה במשפט יש לשקול למולו גם את "המחיר" (הרגשי, ההורי, השיקומי...) של המאבק המשפטי בבית המשפט ויתרונות ההגעה להסכם במסגרת הליך הגישור.

עורך דין שרגיל בייצוג משפטי במאבקים בבית משפט ובחשיבה משפטית צרה (זכויות.., נצחון...) עלול לתת ייעוץ "קשוח" שאינו מביא בחשבון את "המחיר" של המאבק המשפטי ובכך עלול להוביל לפיצוץ הליך הגישור בניגוד לאינטרס הכולל של המגושר.

כמי שעוסק בהליך הגישורי, הן מהצד המשפטי והן מצדדים שאינם משפטיים, הליווי והיעוץ שאני נותן מביא בחשבון את מכלול האינטרסים של המגושר, גם אלה שאינם "משפטיים" מתוך התכוונות להצלחת הליך הגישור (הגם שלא בכל מחיר, שכן ישנן נסיבות חריגות שבהן יהיה לא נכון להמשיך בהליך הגישור ומוטב, בלית ברירה, לפנות לערכאות).

לפרטים נוספים אודות ייעוץ וליווי משפטי בהליכי גישור אתם מוזמנים לפגישת היכרות  ללא תשלום עם עו"ד ישי רון מגשר-זוגי מנוסה.

לתיאום פגישה 052-8475999 או בתיבת צור קשר     

 

פנו לפרטים נוספים