הסכמי קדם נישואין

זוג אוהב מבקש להתאחד בקשר נישואין מתוך רצון משותף להקים משפחה חמה ואוהבת שתתקיים לתמיד. אך דווקא בשל אהבתם הרבה, בני הזוג מעוניינים שהקשר ביניהם ינבע מתוך רצון חופשי ולא מתוך כורח או כפייה.
הסכמי קדם נישואין נועדו לייצר אצל בני הזוג את תחושת הביטחון שאם חס וחלילה הקשר הזוגי לא יימשך תהיה דרך מוסכמת, מכבדת וידועה מראש לפרידה שתחסוך ככל הניתן עימותים וחילוקי דעות.

הליך הגיבוש של "הסכם קדם נישואין" הוא הליך גישורי רגיש שבו בני הזוג מבטאים את ההסכמות שלהם אך גם את הרצונות השונים של כל אחד מבני הזוג במטרה להגיע להסכם שייתן מענה לרצונות ולצרכים של שני בני-הזוג וילדיהם במקרה של פרידה.

הסכם קדם נישואין יכול לכלול "הסכם ממון" שאמור להסדיר את היחסים הממוניים של בני הזוג במקרה של פרידה ויכול לכולל גם מענה (לא מושלם*) לבעיית העגינות (סרוב אחד מבני הזוג לתת/לקבל גט).

* נעשים ניסיונות שונים לניסוח הסכם קדם נישואין שיתן מענה לבעיית העגינות (למשל "הסכמאהבה" של רבני צהר). ואולם קיימות מחלוקות הלכתיות ביחס להסכמים שנועדו לפתור את בעיית העגינות בשל החשש ההלכתי מ"גט מעושה", ולכן אין זה ודאי שהסכם שכזה אכן ייתן מענה לבעיית העגינות שיהיה מקובל על בתי הדין הרבניים.

לפרטים נוספים אודות הסכמי קדם נישואין אתם מוזמנים לפגישת היכרות ללא תשלום
עם עו"ד ישי רון מגשר-זוגי מנוסה.
לתיאום פגישה 052-8475999 או בתיבת צור קשר

פנו לפרטים נוספים